O SLUŽBĚ A CENÍK
Virtuální trvalý pobyt ocení všichni občané, kteří chtějí mít adresu na prestižní adrese bez zbytečného zařizování a zvyšování nákladů. Ocení jej i podnikatelé, kteří potřebují trvalý pobyt i sídlo svého podnikání na jedné adrese.
Pojďme to spolu vyřešit během jednoho pracovního dne!
Vše zvládneme vyřešit za jeden pracovní den. Kompletní služby, veškerá dokumentace, přebírání korespondence s okamžitou notifikací, žádné další poplatky ani kauce. Co více si přát? |
Co všechno získáte, budete-li mít adresu trvalého bydliště na naší adrese v Praze či Brně:
- Poskytnutí adresy trvalého pobytu na jedné z našich prestižních adres:
- Praha (Rybná 716/24, Praha 1, 110 00)
- Brno (Lidická 700/19, Brno, 602 00)
- Přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky.
- Kompletní dokumenty pro zařízení změny trvalého bydliště.
- Poradenství a pomoc s vyřízením.
CENÍK TRVALÉHO POBYTU:
Podpis smlouvy na období | Platba na období | Měsíční platba |
Platba na 120 měsíců | 5 880 Kč bez DPH* | 49 Kč bez DPH |
Platba na 60 měsíců | 8 940 Kč bez DPH* | 149 Kč bez DPH |
Platba na 24 měsíců | 4 776 Kč bez DPH* | 199 Kč bez DPH |
Platba na 12 měsíců | 2 988 Kč bez DPH* | 249 Kč bez DPH |
Platba na 6 měsíců | 2 994 Kč bez DPH* | 499 Kč bez DPH |
Platba na 3 měsíce | 1 647 Kč bez DPH* | 549 Kč bez DPH |
Děti do 15 let
Mají nárok na 50 % slevu ze služby Trvalý pobyt. Smlouvu je možné uzavřít na období 3, 6 nebo 12 měsíců. Fakturační období následujícího po dovršení 15 let dítěte je již účtováno za standardní cenu. Doplňkové služby nepodléhají slevě.
Doplňkové služby:
Služba: | Měsíční platba |
Převzetí poštovních zásilek
Služba zahrnuje: poskytnutí korespondenční adresy, příjem poštovních zásilek, e-mailové notifikace ke každé přijaté zásilce (s náhledem na obálku) a uchování pošty pro osobní vyzvednutí. |
69 Kč bez DPH |
Zaslání poštovních zásilek v rámci České republiky*
Služba zahrnuje: odeslání všech přijatých zásilek na Vaši korespondenční adresu v ČR, 1 x měsíčně, obyčejnou poštovní zásilkou |
49 Kč bez DPH |
Zaslání poštovních zásilek do zahraničí*
Služba zahrnuje: odeslání všech přijatých zásilek na Vaši korespondenční adresu v zahraničí, 1 x měsíčně, obyčejnou poštovní zásilkou |
149 Kč bez DPH |
Sídlo Vašeho podnikání v balíčku s trvalým pobytem pro OSVČ s pozastaveným živnostenským listem | 59 Kč bez DPH |
Sídlo Vašeho podnikání v balíčku s trvalým pobytem pro OSVČ s aktivním živnostenským listem | 99 Kč bez DPH |
ADMINISTRATIVNÍ POPLATKY A SMLUVNÍ POKUTY:
Administrativní poplatky: | Jednorázová platba |
Vyhotovení nových ověřených dokumentů k pobytu při ztrátě či změně (Souhlas se nahlášením trvalého pobytu, výpis z katastru nemovitostí, plná moc) | 150 Kč bez DPH za dokument |
Konverze dokumentu | 60 Kč bez DPH za stranu |
Administrativní poplatek spojený s přeplatkem (vrácení duplicitní či mylné platby) | 500 Kč bez DPH |
Asistence při ukončení smlouvy (přesun adresy TP od nás na městský úřad včetně správního poplatku) | 500 Kč bez DPH |
Administrativní poplatky: | Jednorázová platba |
Pozdní úhrada prolongace | 200 Kč bez DPH |
Porušení splátkové dohody | 500 Kč bez DPH |
Předčasné ukončení smlouvy v průběhu období | 1000 Kč bez DPH |
Ukončení smlouvy mimo výpovědní lhůtu (dodržení 14denní lhůty ke změně adresy TP) | 500 Kč bez DPH |
Vymáhání pohledávky | 992 Kč bez DPH |
Obnovení smlouvy po odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele | 1000 Kč bez DPH |
Jak to všechno funguje?
Změna trvalého pobytu s sebou přináší spoustu otazníků a nejasností. Abychom Vám tuto změnu usnadnili, zodpověděli jsme pro vás nejčastější otázky týkající se změny trvalé adresy:
- Jak dlouho trvá sjednání trvalého pobytu? Samotné vyřízení trvalého pobytu je možné realizovat za jeden pracovní den. Údaje o Vaší osobě vyplníte do online formuláře zde. My připravíme dokumentaci a domluvíme se na osobním setkání nebo na korespondenčním řešení (více o něm zde). S sebou na schůzku si prosím přineste: Platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní doklad) a hotovost za celé objednané období.
- Jak probíhá schůzka? V úvodu schůzky Vás seznámíme s průběhem jednání a představíme vám dokumenty. Ty si můžete v klidu pročíst a ptát se. Po odsouhlasení přistoupíme k podpisu a platbě v hotovosti. Předáme Vám dokumenty potřebné pro změnu adresy trvalého pobytu a daňový doklad.
- Co mám udělat po schůzce? K vyřízení změny trvalého bydliště a nového občanského průkazu navštivte osobně kterýkoliv úřad obce s rozšířenou působností, který je místně příslušný adrese vašeho nového trvalého pobytu. Po 30 dnech je nový občanský průkaz připraven k vyzvednutí na tomtéž úřadu, můžete však požádat o zrychlené vyřízení za poplatek. Více o změně zde.
- Jak to bude s mou poštou? O Vaše poštovní zásilky se rádi postaráme. V našich doplňkových službách si můžete vybrat, co vše budete k trvalému pobytu potřebovat.
- Co když podnikám a potřebuji i sídlo svého podnikání? Pokud podnikáte a máte sídlo na adrese trvalého pobytu, nemusíte změnu adresy trvalého pobytu živnostenskému úřadu hlásit. Údaj si změní živnostenské úřady v rejstříku živnostenského podnikání samy. Stojí však za upozornění, že adresa sídla není součástí služby. Jsme připraveni i na tuto variantu a nabídneme Vám sídlo pro podnikání za zvýhodněnou cenu od 59 Kč za měsíc.