O SLUŽBĚ A CENÍK

Virtuální trvalý pobyt ocení všichni občané, kteří chtějí mít adresu na prestižní adrese bez zbytečného zařizování a zvyšování nákladů. Ocení jej i podnikatelé, kteří potřebují trvalý pobyt i sídlo svého podnikání na jedné adrese.

Pojďme to spolu vyřešit  během jednoho pracovního dne!

Vše zvládneme vyřešit za jeden pracovní den. Kompletní služby, veškerá dokumentace, přebírání korespondence s okamžitou notifikací, žádné další poplatky ani kauce. Co více si přát?


Co všechno získáte, budete-li mít adresu trvalého bydliště na naší adrese v Praze či Brně:

  • Poskytnutí adresy trvalého pobytu na jedné z našich prestižních adres:
    • Praha (Rybná 716/24, Praha 1, 110 00)
    • Brno (Lidická 700/19, Brno, 602 00)
  • Přítomnost recepční pro kontakt s návštěvníky.
  • Kompletní dokumenty pro zařízení změny trvalého bydliště.
  • Poradenství a pomoc s vyřízením.

CENÍK TRVALÉHO POBYTU:


Podpis smlouvy na období Platba na období Měsíční platba
Platba na 120 měsíců 5 880 Kč bez DPH* 49 Kč bez DPH
Platba na 60 měsíců 8 940 Kč bez DPH* 149 Kč bez DPH
Platba na 24 měsíců 4 776 Kč bez DPH* 199 Kč bez DPH
Platba na 12 měsíců 2 988 Kč bez DPH* 249 Kč bez DPH
Platba na 6 měsíců 2 994 Kč bez DPH* 499 Kč bez DPH
Platba na 3 měsíce 1 647 Kč bez DPH* 549 Kč bez DPH
* Platba je splatná v den podpisu smlouvy na celé období. Cena je konečná a DPH není účtováno.

Děti do 15 let
Mají nárok na 50 % slevu ze služby Trvalý pobyt. Smlouvu je možné uzavřít na období 3, 6 nebo 12 měsíců. Fakturační období následujícího po dovršení 15 let dítěte je již účtováno za standardní cenu. Doplňkové služby nepodléhají slevě.


Doplňkové služby:


Služba: Měsíční platba
Převzetí poštovních zásilek
Služba zahrnuje: poskytnutí korespondenční adresy, příjem poštovních zásilek, e-mailové notifikace ke každé přijaté zásilce (s náhledem na obálku) a uchování pošty pro osobní vyzvednutí.
69 Kč bez DPH
Zaslání poštovních zásilek v rámci České republiky*
Služba zahrnuje: odeslání všech přijatých zásilek na Vaši korespondenční adresu v ČR, 1 x měsíčně, obyčejnou poštovní zásilkou
49 Kč bez DPH
Zaslání poštovních zásilek do zahraničí*
Služba zahrnuje: odeslání všech přijatých zásilek na Vaši korespondenční adresu v zahraničí, 1 x měsíčně, obyčejnou poštovní zásilkou
149 Kč bez DPH
Sídlo Vašeho podnikání v balíčku s trvalým pobytem pro OSVČ s pozastaveným živnostenským listem 59 Kč bez DPH
Sídlo Vašeho podnikání v balíčku s trvalým pobytem pro OSVČ s aktivním živnostenským listem 99 Kč bez DPH
* Váha jedné obyčejné zásilky nepřekročí 250 g. Minimální rozměry 14 × 9 cm. Maximální délka 60 cm, součet všech tří rozměrů zásilky nesmí přesahovat 90 cm.


ADMINISTRATIVNÍ POPLATKY A SMLUVNÍ POKUTY:


Administrativní poplatky: Jednorázová platba
Vyhotovení nových ověřených dokumentů k pobytu při ztrátě či změně (Souhlas se nahlášením trvalého pobytu, výpis z katastru nemovitostí, plná moc) 150 Kč bez DPH za dokument
Konverze dokumentu 60 Kč bez DPH za stranu
Administrativní poplatek spojený s přeplatkem (vrácení duplicitní či mylné platby) 500 Kč bez DPH
Asistence při ukončení smlouvy (přesun adresy TP od nás na městský úřad včetně správního poplatku) 500 Kč bez DPH
Administrativní poplatky: Jednorázová platba
Pozdní úhrada prolongace 200 Kč bez DPH
Porušení splátkové dohody 500 Kč bez DPH
Předčasné ukončení smlouvy v průběhu období 1000 Kč bez DPH
Ukončení smlouvy mimo výpovědní lhůtu (dodržení 14denní lhůty ke změně adresy TP) 500 Kč bez DPH
Vymáhání pohledávky 992 Kč bez DPH
Obnovení smlouvy po odstoupení od smlouvy ze strany poskytovatele 1000 Kč bez DPH


Jak to všechno funguje?

Změna trvalého pobytu s sebou přináší spoustu otazníků a nejasností. Abychom Vám tuto změnu usnadnili, zodpověděli jsme pro vás nejčastější otázky týkající se změny trvalé adresy:

  1. Jak dlouho trvá sjednání trvalého pobytu? Samotné vyřízení trvalého pobytu je možné realizovat za jeden pracovní den. Údaje o Vaší osobě vyplníte do online formuláře zde. My připravíme dokumentaci a domluvíme se na osobním setkání nebo na korespondenčním řešení (více o něm zde). S sebou na schůzku si prosím přineste: Platný doklad totožnosti (občanský průkaz nebo cestovní doklad) a hotovost za celé objednané období.
  2. Jak probíhá schůzka? V úvodu schůzky Vás seznámíme s průběhem jednání a představíme vám dokumenty. Ty si můžete v klidu pročíst a ptát se. Po odsouhlasení přistoupíme k podpisu a platbě v hotovosti. Předáme Vám dokumenty potřebné pro změnu adresy trvalého pobytu a daňový doklad.
  3. Co mám udělat po schůzce? K vyřízení změny trvalého bydliště a nového občanského průkazu navštivte osobně kterýkoliv úřad obce s rozšířenou působností, který je místně příslušný adrese vašeho nového trvalého pobytu. Po 30 dnech je nový občanský průkaz připraven k vyzvednutí na tomtéž úřadu, můžete však požádat o zrychlené vyřízení za poplatek. Více o změně zde.
  4. Jak to bude s mou poštou? O Vaše poštovní zásilky se rádi postaráme. V našich doplňkových službách si můžete vybrat, co vše budete k trvalému pobytu potřebovat.
  5. Co když podnikám a potřebuji i sídlo svého podnikání? Pokud podnikáte a máte sídlo na adrese trvalého pobytu, nemusíte změnu adresy trvalého pobytu živnostenskému úřadu hlásit. Údaj si změní živnostenské úřady v rejstříku živnostenského podnikání samy. Stojí však za upozornění, že adresa sídla není součástí služby. Jsme připraveni i na tuto variantu a nabídneme Vám sídlo pro podnikání za zvýhodněnou cenu od 59 Kč za měsíc.